donderdag 6 januari 2011

And how was your day?

Lieve lezers, hoe was jullie dag? :)


Mijn dag begon vanochtend met naar school gaan. Het eerste uur geschiedenis en daarna tussenuur, even gezellig bijkletsen met een heel aardig & jarig klasgenootje. Daarna nog wiskunde, aardrijkskunde en Frans. Daarna snel naar m'n werk, even snel een broodje eten en dan beginnen. Het was helemaal niet druk in de stad, dus het was erg rustig in de winkel, maar er waren nog genoeg andere klusjes te doen, haha. Toen ik klaar was met werken, was ik nog even de stad ingegaan, want mij werd verteld dat er een nieuw vintagewinkeltje in het centrum lag, en mijn klasgenootje vond het echt een winkel voor mij. Meteen even wezen kijken en het is echt een supercute winkeltje genaamd Fee. Ze verkopen er vintage kleding, tassen, schoenen, sjawltjes, handschoenen e.d., maar ook designer kleding van ontwerpers die net zijn afgestudeerd aan de kunstacademie, heel mooie sieraden, en nog veel meer! De verkoopster was echt heel aardig, waardoor de sfeer er heel fijn is. Even gezellig kletsen tijdens het winkelen of gewoon rondkijken vind ik altijd wel leuk, want ik klets nog al graag, as you might know. Het winkeltje lag er nu 3 maanden en ik ben er vandaag pas voor het eerst geweest! Nou ik ben heel blij dat ze me dit winkeltje aangeraden hebben, want hier wil ik vaker terugkomen!
Ook heb ik hier een supercosy trui gekocht, ik ben er echt hartstikke blij mee. Ik wil hem morgen meteen aandoen, dus foto's zullen volgen.
Nu even lekker op de bank rusten en tv kijken en straks lekker slapen. Sweet dreams. 






                 Love,
                         xox

2 opmerkingen:

  1. Leuke dag (:

    http://ieatfashiontoday.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha wiskunde, aardrijkskunde en frans.. dat is lang geleden zeg! leuk om te lezen :)!

    BeantwoordenVerwijderen