maandag 3 januari 2011

Back to school

Vandaag was het weer zo ver; back to school na twee weekjes vakantie. Het voelt nu al alsof ik weer weken naar school ben aan het gaan. We hadden wel geluk want alle 8ste uren vervielen, en eigenlijk moest ik van half 9 tot kwart over 4, en nu maar tot kwart over 3, dus had ik nog even tijd om naar de stad te gaan, ben net terug. Ik ben op zoek gegaan naar nieuwe laarsjes (ja, na deze koop ik een tijdje geen schoenen meer) (ofja, ik zal het proberen). Sorry ik hou nou eenmaal van schoenen. Maar ik kon ze nergens vinden, dus ik ga nu het internet afzoeken. Ik ben op zoek naar veterlaarsjes tot op de enkel met een sleehakje, maar niet te hoog, ongeveer 3 of 4 centimeter. Het liefst in het bruin, maar zwart en grijs vind ik ook heel leuk.

                                    
                                             Hoe was jullie eerste schooldag na de vakantie?


                                              

3 opmerkingen:

  1. dankjewel =)
    ik had eerst nieuwjaarsontbijt op school en toen een tussenuur en een uurtje wiskunde, niet zoveel dus:P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmmm viel op zich wel mee, natuurlijk veeeel liever vakantie, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi here. nice blog. welcome to visit back mine..
    http://nicole-tinting.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen