zondag 2 januari 2011

Circus

Vandaag zijn we naar het circus geweest. Het Limburgs Kerstcircus. De voorstelling was heel leuk. Voordat we gingen wist ik eigenlijk niet wat voor een circus het was, met mensen of dieren? Want mijn vader verraste ons ermee om naar het circus te gaan.


Het bleek dus een circus te zijn met mensen én dieren. Eerst kwamen een paar acts met alleen mensen en daarna met honden, een kat en een geit. Later kwam er nog een act met 4 leeuwen en een tijger. Ik vind tijgers echt zulke prachtige dieren, en hij was echt supermooi!


Ik vraag me altijd af hoe ze de dieren eigenlijk behandelen bij een circus..ze kunnen de dieren op verschillende manieren trucjes leren, ook op een goede manier, door ze te belonen bij goed gedrag, net zoals je je puppy ook trucjes als zitten en liggen en luisteren leert. Hopelijk worden de dieren goed behandelt want ik ben echt gek op dieren en kan er echt niet tegen als ze slecht behandelt worden.








Love,
        xox

2 opmerkingen:

  1. Super leuk <3
    ik wil ook weer eens naar het circus
    hah ik vraag me ook altijd al af ho het dan met die dieren zit

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad, tijgers zijn prachtige beesten. Dat laatste vraag ik me ook altijd af... laten we er maar van uitgaan dat ze goed behandeld worden :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen