maandag 11 april 2011

Sieradenkistje part 2

Klik hier om mee te doen met m'n give away! 




Een tijdje geleden ontdekte ik de superleuke webshop Sieradenkistje, waar je superleuke kettingen, ringen, armbanden, oorbellen en haarspeldjes kunt vinden. Het brein achter deze webshop heb ik geinterviewd, het interview kun je hier lezen. Normaal gesproken mag ik niks via internet bestellen, maar ik heb zo lang gezeurd tot het uiteindelijk mocht, hihi. Dus hier ben ik nu de trotse eigenaar van:





De verpakking was al een verrassing op zich, kijk nou dat schattige zakje en doosje. Ook ben ik erg tevreden over de snelle service, ik had het donderdagavond besteld en zaterdag was het er al!
Ik vind het echt een aanrader voor leuke, originele sieraden! :)

6 opmerkingen:

  1. leuk! ik kende de site al, ik ben ook echt van plan om er binnenkort iets te bestellen, ze hebben zulke schattige dingetjes daar (: dankjeweeel voor je reactie!
    lieefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke sieraden! die ring met dat roze bloemetje heb ik ook gezien op een site waar ik wel eens nagellak en sieraden bestel : mardymakeupshop.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooooh die zijn echt lief!
    ik ga trouwens even googelen voor de achtergrond van mijn blog! Super bedankt!
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very cute jewelry & the packaging was adorable, too!
    The 1st ring with the Eiffeltour is my favorite :-)

    BeantwoordenVerwijderen