maandag 13 december 2010

sneeuw + nails

Hello ,
ik wou even mijn mutsje laten zien voor deze koude dagen, de foto heb ik gemaakt in de tuin met de laatste restjes sneeuw. Maar ik heb gehoord dat het donderdag weer zou gaan sneeuwen en ik ben ervan overtuigd dat dit niet de laatste sneeuw deze winter zal zijn. ;p

 

wat vinden jullie van het mutsje? 't is een beetje onduidelijk te zien maar er zit een grote bloem op ;p


Heb van de week weer een nieuw kleurtje nagellak gekocht, voor deze winter vind ik qua kleding bruin en donkerblauw helemaal geweldig dus ik denk, probeer eens donkerblauwe nagellak, daarom heb ik voor deze donkerblauwe metallic nagellak gekozen. Vind de kleur wel appart :)
Het is effect nails nagellak van de Etos.


3 opmerkingen:

  1. Loveee the color of the nailpolish ^^ hihi

    XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke muts, en die nagellak is ook mooi (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke dingentjes!
    waar heb je de muts gekocht?
    ik zoek namelijk al heel lang naar zo'n muts!:D

    BeantwoordenVerwijderen