zaterdag 18 december 2010

Handmade + Vakantie

Het is ein-de-lijk vakantie!
Deze week ben ik naar de markt geweest om vanallerlei stofjes te kopen voor m'n profielwerkstuk. Toen ik tussen al die stofjes was rond aan't lopen, kwam ik op het idee om een poncho te maken. Hij is inmiddels af, maar ik heb nog geen foto's kunnen maken, dus die komen er nog. ;)
Het is echt zo'n knusse print, gewoon voor de koude dagen.

Hier ligt nog volop sneeuw en dat zou ook nog een paar dagen blijven, dus dat wordt veel warme chocomel drinken en sneeuwpoppen maken. ^^

Maandag ga ik lekker winkelen (als de treinen rijden). Ik vind sneeuw heel mooi, maar erg onpraktisch. Alleen op zondag niet, want dan hoef ik eigenlijk nergens naar toe, dus dan is het tijd voor.. Sneeuwpret!

Deze week kwam er een pakketje voor me, ik had via de CG! een Ugly Betty dvd-pakket gewonnen, waar ik superblij mee ben! Dus die ga ik ook zeker weten helemaal afkijken terwijl buiten de sneeuwvlokjes vallen.

Verder heb ik vandaag nog een aantal make-upjes gekocht, foto's en results zal ik ook binnenkort plaatsen.


Wat gaan jullie deze vakantie doen? :)
Nog leuke sneeuwpret-tips? :)

1 opmerking:

  1. Ik ben benieuwd naar de poncho!
    Fijne vakantie:)
    Liefs!

    Ps; Wil jij reclame maken voor je blog? Doe dan mee aan de wedstrijd op mar-fashionista.blogspto.com

    BeantwoordenVerwijderen